Ingatlan eladása maximális áron

Ehhez fontos, hogy az ingatlan a legjobb formáját mutassa. Egy ingatlant egyszer lehet eladni, ezért hozzuk ki belőle a legtöbbet. Természetesen ezt az exklúzív megbízásokkal lehet elérni.

  1. Tervezés (Miért szeretné eladni? El kell-e adni? Mennyi idő van az értékesítésre? Minden tulajdonos egyetért az eladásban? Hogy bonyolítjuk le a bemutatót? Kell-e változtatni, felújítani az ingatlanon? Milyen költségekkel jár az eladás? stb.)
  2. Dokumentumok beszerzése (tulajdoni lap, energetikai tanúsítvány, térképmásolat, társasházi alapító okirat, szmsz, elővásárlási jogokról lemondó nyilatkozat, nullás igazolások, építési dokumentáció,  elővásárlási jogról lemondó nyilatkozatok, tulajdoni lapon lévő terhekről igazolások, stb.)
  3. Ár meghatározás/Érték megállapítás (értékbecslői tapasztalat, tényleges eladások időbeli összehasonlítása számomra napi feladat)
  4. Az ingatlan felkészítése/Home staging (van ahol csak el díszíteni kell, van ahol ki kell üríteni a lakást, van amikor műszakilag is foglalkozni kell a javításokkal) Szóval a piacra bocsátott ingatlannak probléma-mentesnek kell lennie! 
  5. Marketing anyag készítése (méretarányos alaprajz, profi fotók, ütős hirdetési szöveg: ezért hív fel a vevő!, ha szükséges videós bemutató, molinó, weboldal az ingatlanhoz, kiválasztott hirdetési portálok, megbízható igényes közvetítő)
  6. Hirdetés (hatékony portálok kiválasztása, kiemelésekkel felhívni a figyelmet, konkurens hirdetések folyamatos vizsgálata
  7. Vevő szűrés (alapos beszélgetés, egyeztetés a céljairól)
  8. Bemutatók (erre is fel kell készülni: kitakarítás, szellőztetés, elpakolás, csak 1 tulajdonos legyen az ingatlanban, vagy csak a közvetítő - aki pontosan fogja tudni mit mondjon a vevőnek - hatékony a “nyitott ház”-as bemutató)
  9. Ajánlat (a vevő az írásos ajánlat mellé pénzt helyez el, így az eladó amikor elfogadja, az összeg a foglaló részeként működik) 
  10. Ártárgyalás (ekkor már minden kérdésre választ adunk, az első ajánlatot érdemes átgondolni, segít a közvetítő aki elfogulatlan)
  11. Üzletzárás/szerződéskötés (ügyvéd kiválasztása, adatok elküldése neki, szerződés időpontjának, helyének meghatározása, a pontos feltételek: határidők, fizetési ütemezés, melyik bank fog finanszírozni, mi marad az ingatlanban, mikor lesz a birtokba adás?, mindenki jelen tud lenni az aláírók közül?, milyen dokumentumokat kell még beszerezni? Illetve kinek a feladata a beszerzés? Elővásárlási lemondó nyilatkozat, meghatalmazások, igazolás a fennálló tartozásokkal kapcsolatosan, hatósági igazolások, energetikai tanúsítvány, stb.)
  12. Birtokba adás (kulcsátadás, birtokbaadási jegyzőkönyv készítése, a közművel átírása)

 

Ha pedig esetleg bonyolultnak vagy időigényesnek tűnik a feladat, akkor itt vagyok. 

Keress meg bátran, segíteni fogok.

És végül ünnepeljük meg a sikeres együttműködést!

  

Vegye fel velünk a kapcsolatot

Perfect Homes - központi iroda

 

Horváth Barbara
Értékesítés, Értékbecslés, Home Staging 

Címünk: 2000 Szentendre, Kucsera Ferenc utca 15.
Telefon: +36 20 491 9120
E-mail: barbara@perfecthomes.hu

 

Elsik Krisztián
Tanácsadó

Címünk: 2000 Szentendre, Kucsera Ferenc utca 15.
Telefon: +36 30 849 2866
E-mail: elsik.krisztian@perfecthomes.hu

Térkép